mandag den 14. september 2015

Øm mandag

Nøj jeg er øm i ryggen efter jeg flyttede de 1,5 ton sten i går, så jeg har siddet en del med min varmepude på for at lindre lidt. Men jeg har da formået at få lavet noget færdigt alligevel.

Shorts til Mathias str 104 - jeg er virkelig blevet vild med det mønster og er ved at have helt styr på de ribkanter :)

Babynest med multifarvede stjerner

I weekenden er jeg blevet færdig med nogle bestillinger samt et par ekstra gymnastik-shorts til Oliver (str. 122)


Sengerand med små og store stjerner

Betræk til Smallstuff sengerand


Jeg prøver stadig at få min bunke med igangværende ting færdig, men indimellem kommer jeg lige til at klippe noget nyt. Har f.eks. klippet en masse hagesmække af resten af stoffet med de mulitfarvede stjerner (fra babynesten) bare fordi jeg jo havde stoffet fremme og synes det passede godt til det projekt, men jeg burde vente med at klippe mere, indtil mine andre ting er færdige....

Nå, nu vil jeg sætte mig i sofaen med mine varmepuder og pleje min ømme ryg med en god kop te og en skål lækker choko-marcipan-is, hvilket er min absolutte is-favorit - og den fra hjemis er virkelig god :)

16 kommentarer:

  1. Så meget du når - og pæne ting!
    Hvor er mønstret til shorts fra - står og mangler noget lignende-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) går jo hjemme pt, så har mere tid end normalt - det ændrer sig når jeg finder et nyt job :P det er fra Ottobre nr 3/2014

      Slet
  2. Dejligt at få nogle ting fra hånden, men kender godt det med at man liiiige kan klippenoget mere, når nu stoffet er lagt frem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænkte godt at jeg ikke er den eneste med den (u)vane :P

      Slet
  3. Sikke produktiv du har været og hvor ser det bare godt ud. Det der med at klippe kender jeg kun alt for godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Godt jeg ikke er den eneste med den uvane at klippe nye projekter hele tiden :P

      Slet
  4. Sikke nogle fine ting du har fået lavet :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  5. Sikke mange ting du har nået.
    Søde shorts :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, har jo masser af tid herhjemme, så bruger en del tid ved symaskinen :)

      Slet
  6. Nøj hvor er du flittig - det er helt vildt hvad du når. Jeg håber på at sidde det meste af lørdagen ved symaskinerne:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har jo "desværre" en masse tid til rådighed nu, jeg går hjemme, men du er da også selv ret så flittig ved maskinerne :) kh Pia

      Slet
  7. He he...ja, her får jeg også tit lige klippet i det nye stof før jeg får syet det gamle :)
    Håber ryggen nu er ved at have det bedre igen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gælder jo om at få klippet, mens ideerne er der :) Og ja ryggen er så god som ny igen, det hjalp helt sikkert med min varmepude :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...