onsdag den 2. september 2015

Mint med glimmer

Endnu én ting på min to do liste kan streges! Det er én af de 5 bluser til Oliver jeg er blevet færdig med. Det er en mintfarvet jersey med sølvglimmer-stjerner, og det har hele tiden været ment som en natbluse sammen med de her mintfarvede bukser jeg syede tilbage i juni (og samtidig fik jeg syet et par grønne joggingbukser). Og nu er jeg ekstra glad for det 'bare' er en natbluse, for den tynde grå jersey er ret dårlig som rib i halsen, og det gav et par skønhedsfejl!

Ottobre ranglan



6 kommentarer:

  1. Man kan heller ikke få for meget nattøj, især ikke i den tid vi går i møde :-)
    Jeg vil også gerne snart kunne strege en ting fra min to do liste!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Det kolde vejr kræver lidt nattøj ;)

      Slet
  2. Ja pyt med en lille fejl - min farmor sagde altid "det er der ingen der ser , når musikken spiller" - det holder jeg mig til
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret og den kommer jo nærmest kun i brug efter mørkets frembrud :) kh Pia

      Slet
  3. Hvor er den sød - hvor har du købt det fine stof med stjernerne?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) mener det er fra stof og stil, men det er købt engang i foråret :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...