mandag den 7. september 2015

Panda

Så fik jeg streget endnu en ting på min to do liste, nemlig en af de 5 bluser til Oliver. Denne gang er det pandaen jerseyen, som jeg har tilsat stjerne-ærmer og sort rib. Jeg er selv godt tilfreds :)


Mønstret er som altid ranglan fra Ottobre og det er en str. 122. Oliver får ikke de færdige bluser lige nu. Han får dem hvis han akut mangler en bluse en dag, og ellers tror jeg de bliver gemt til jul, hvor jeg ved de vil gøre lykke. Jeg er ret glad for, at mine drenge også kan vise glæde ved de bløde pakker - det er min 7årige fætter nemlig knap så god til. Han kyler nærmest bare tøjet over i et hjørne og er lidt fornærmet over gavens indhold.

Nu vil jeg cykle de knap 5 km over til mine forældre, hvor min fars bil står til fri rådighed i dag og i morgen, mens han er i Jylland på kursus. Og så vil jeg køre en tur på planteskolen for at se, om de har et træ til min forhave, så jeg kan få plantet det, inden jeg skal i gang med de to tons granitskærver, som jeg fik købt i går :)

10 kommentarer:

  1. Den er bare så fin, kan rigtig godt lide panda stoffet :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med stoffet, som egentlig er indkøbt til en heldragt til min lille niece :)

      Slet
  2. Elsker også pandastoffet og god ide at gemme til jul :-)

    SvarSlet
  3. Den er så fin! Hvor er det dejligt, at have en dreng, der bliver glad for mors hjemmesyede tøj!

    Jeg håber, du fandt et fint træ.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt at han er vild med mit tøj, må jo nyde det så længe det varer :) fandt desværre intet træ, så må i gang med at ringe rundt til forskellige planteskoler :)

      Slet
  4. Sikke et skønt stof, du har syet blusen af. Stjerneærmerne passer rigtigt godt til! Det må også være skønt at have en mor, der kan sy så smart tøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også ret vild med stjernerne til pandastoffet :)

      Slet
  5. Jeg er helt vild med det stof - jeg er en rigtig panda-pige og stjernerne er bare prikken over i'et :) Kunne forestille mig, at det også kunne bruges til en rigtig fin nederdel ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også at en eller begge mine niecer skal have kjole/nederdel i stoffet, hvis jeg altså har nok :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...