onsdag den 30. september 2015

Ta da liste for september

Jeg har fået syet en masse, men jeg har også brugt en masse tid på at tænke over min situation og hvad jeg vil med et kommende arbejde. Og udover listen her, har jeg fået syet flere bestillinger, så selvom jeg ikke har nået alt, er jeg godt tilfreds :)

Pap & Papir
  • 5 indbydelser til Mathias' 4 års fødselsdag i TMNT-tema, så skal lige lave 5x 4 ninja turtles hoveder 
  • forslag til indbydelser til min niece Augustas dåb - gul og lilla
  • 4 kort til 30 års fødselsdage (skal sikkert også lave for min mor :)) - min kusine og min svigerinde holder begge fest i september
  • Er det for tidligt at gå i gang med julekortene?
Stof

MIG:
  • min kjole til Augustas dåb
  • Fernanda buksedragt (købte stof sidste sommer)
  • shorts ala dem jeg har syet til mine drenge - mangler mønster, men måske jeg selv kan fikse det?
  • mit turkise slumretæppe - mangler stadig at klippe ca. 60 lapper
  • mit juletræstæppe - mangler kun stikkestingene i hvid, men gud hvor er det kedeligt.....
  • montering af mit første håndsyede patchwork projekt - min turkise pude med sekskanter, hvor jeg nu kun mangler 5-6 stykker
Mine drenge:
  • Ninja turtles bluser til begge drenge til Mathias' fødselsdag
  • 5 bluser til Oliver i str 122 - mangler 1, for er lige blevet færdig med denne:

mønster: Ottobre ranglan

Mine niecer:
  • kjole til Mathildes 4 års fødselsdag - igang (hendes fødselsdag er fredag, men den holdes på søndag)
  • gaver til Augustas dåb (har ikke helt besluttet mig for hvad) - er i gang med at købe stof til et patchworktæppe
I morgen begynder oktober og der har Lise sat gang i Kids Month, se det hele og følg med på hendes blog Savværksvej - jeg deltager også med nogle børneting, da min store niece jo har fødselsdag og min lille niece skal døbes, og det kræver jo gaver fra Faster <3 I morges sagde min store niece til hendes mor "Den eneste langærmede jeg kan have på i dag, er den faster har lavet" <3 og derfor bliver jeg ved med at sy/lave gaver til "mine" to skønne piger <3

4 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har fået lavet og der er mange grønne punkter. Fedt at du også deltager i Kids Month...så fortsætter vi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også godt tilfreds med mængden af færdige ting, og ja vi fortsætter bare :)

      Slet
  2. Sikke mange ting du har fået lavet

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og er i gang med en masse nye ting :) Ideerne fortsætter bare med at komme :P

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...