tirsdag den 29. september 2015

Turkis tråd

I sidste uge var jeg i Kbh til møde med min karriererådgiver, og nu jeg var derinde, var jeg lige en tur i Stof & Stil for bl.a. at købe turkis rib/jersey.

Ottobre ranglan str. 122 - en til Oliver og en til hans jævnaldrende fætter Pelle

Bukser og shorts til Oliver, tror de har manglet elastik og rib i livet siden sidste efterår.....

Bløde babybukser (mit eget mønster) str. 74/80 - der ku' lige blive til to par bukser efter jeg havde klippet bluserne, og nu er stoffet brugt :)

En hel stak turkis tøj og endnu et hak på min to do liste for september ;)

6 kommentarer:

  1. Sikke en masse du har fået lavet. Rigtig flot og dejlig farve.

    SvarSlet
  2. Smarte sager du har lavet :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Der var da seriøst behov for noget turkis rib og så kunne du færdiggøre en del projekter - kender det kun alt for godt. Jeg syr også ofte ting i serier, hvor jeg kan bruge det samme stof eller den samme tråd til flere ting. Lækre sager og dejligt stoffet blev brugt op...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige præcis. Det er dejligt at kunne sy en hel bunke uden at skulle skifte tråd hele tiden, og så det med at få brugt stoffet op, er også i mine tanker :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...