lørdag den 17. oktober 2015

I DID IT!!!!!

I dag har jeg været til krea-træf i Køge (se mere på instagram #kreadag17oktober) og gud hvor var det bare skønt at være sammen med så mange dejlige og inspirerende kvinder! Det er 4. efterår i træk, jeg har været til krea-træf/blogtræf og de tre af gangene har været i Køge, så det må være Sjællands kreative navle?! ;)

Jeg kan jo ikke deltage i noget uden at medbringe kage, så jeg fik lige bagt en portion cookies (dog med mandler og usaltede pistacienødder, da det var hvad jeg havde herhjemme). 


Som til alle de andre træf*, jeg har været til, medbragte jeg mit evighedsprojekt - nemlig mit juletræstæppe :P


MEN HOV NU ER MIT TÆPPE JO FÆRDIGT :) 

Jeg fik også påbegyndt et nyt patchwork-projekt, da jeg lige skulle hjælpe Christina igang med hendes første patchwork-projekt - og hun var sej :) Denne gang er det mine lilla bomuldsrester, der står for skud, og jeg tror det også skal ende med en pude :)

*
2012: Træf hos Tine i Køge - se indlæg her
2013: Træf hos Linda i Køge - se indlæg her
2014: Kreakælderen i KBH

2 kommentarer:

  1. Der er bare ikke noget hyggeligere end blogtræf/kreatræf og hvad spotter jeg på dit indlæg. Så fint et juletræstæppe, som nu er færdigt. Det er blevet rigtig flot Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare så hyggeligt, og jeg håber snart at der bliver arrangeret noget igen :) Tak, er også SÅ glad og tilfreds med tæppet, og har fået en masse ros, for blev jo nødt til at lægge det på Facebook :D

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...