torsdag den 8. oktober 2015

Kids Month 2015 - børneværelset

Som nævnte flere gange før er oktober måned Kids Month, og i denne uge er der fokus på børneværelset, og jeg har da lige fundet et par ting til børneværelset, som jeg endnu ikke har fået vist frem.

Kravlegårdstæppe/legetæppe syet i fem forskellige stoffer fra Stof&stil, det er rester fra tidligere bestillinger, og det blev lige så godt, som jeg havde håbet (så er også i gang med et i samme farver, som vimplen herunder) - tæppet er til salg i min Facebook gruppe

Vimpelranke også i stoffer fra Stof&stil 
- og også til salg i min Facebook gruppe

Udover disse har jeg også fået syet ting disse ting til børn:

Hagesmække i tekstilvoksdug


Oliver kom hjem og 'brokkede' sig over at der ikke var plads til tuscher i hans LEGO penalhus, og at han derfor havde måtte låne af hans kammerater (fandt aldrig ud af hvorfor han ikke bare kunne bruge farveblyanter, men der var sikkert en eller anden form for børne-logik i det :)). Derfor sagde jeg, at jeg da nok skulle fikse et penalhus til ham, og da jeg ikke havde LEGO stof kunne denne rest gå an :) Det er syet som mine toilettasker/cafepusletasker, men hvor jeg normalt bruger et stykke stof på 30x40, er dette kun på 25x30cm. Det er også første gang jeg bruger piping ved lynlåsen, og der fik jeg ikke syet helt tæt nok på pipingen, så man kan se lidt af syningen, men Oliver er heldigvis lige glad :)

4 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...