fredag den 16. oktober 2015

Kids Month 2015 - trip trap hynder

I denne accessories-uge i Kids Month 2015, er det da heldigt, at jeg nu fik taget mig sammen til at få færdiggjort hele 6 sæt hynder til Trip trap stolen :)

tekstilvoksdug fra Stof&Stil (har syet 2 sæt - det ene er til salg i min Facebook gruppe)

bomuld - tror det er fra Stof&ko (har syet 2 sæt - begge er til salg)

Øverst til højre: sort tekstilvoksdug fra Stof2000
Nederst til venstre: lilla bomuld/poplin med katte fra Stof2000

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Yes! min DIY ligger her: http://kreativepips.blogspot.dk/2013/12/12-trip-trap-hynder.html

      Slet
  2. Det da en super god ide med tekstilvoksdug, dee blevet rigtig fine :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte. Har selv et par stykker liggende som aldrig er blevet færdig.

    SvarSlet
  4. Super fine...så fik jeg lige en ide mere jeg kunne lave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Glæder mig til at se når du får dem lavet :P

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...