torsdag den 15. oktober 2015

Kids month - accessories

I mandags fortsatte Oliver og jeg med perleriet, mens Mathias bare tullede rundt og hyggede. Vi gik også en tur op på biblioteket og lånte lidt film, og på hjemvejen samlede vi kastanjer - så nu skal jeg lave en efterårsdekoration med dem og nogle lys.

Oliver har lavet sekskanten, mens jeg har lavet resten. Jeg mangler lige Zane og Cole (dvs den hvide og sorte ninja) for at have en komplet LEGO ninjago samling, og det vil jeg gerne have klar til Oliver kommer hjem igen på søndag.

Det er jo kids month, og i denne uge er temaet Accessories, hvilket passer perfekt for jeg har syet en del hagesmække de sidste par dage. Og hagesmække er jo en uundværlig accessorie :) 

Hagesmække i tekstilvoksduge

2 slags hagesmække til min tidligere kollega

Fandt lige en rest stræk-frotte i gemmerne, og det er nu tryllet om til i alt 6 lange hagesmække.


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine smække. Fungerer voksdug fint?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, jeg brugte det selv til mine egne drenge, og det var dejligt nemt at kunne skylle/tørre hagesmækken bagefter og så var den ren igen.

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...