søndag den 4. oktober 2015

Kids month - præsentation

I oktober har Lise sat fokus på børnene, og der er jeg helt sikkert med, for det meste af det jeg syer er til børn. Jeg syer en del tøj til mine egne to drenge, Oliver på 6 og Mathias på 4. Derudover er jeg den heldige indehaver af to skønne niecer, Mathilde på 4 år og hendes lillesøster Augusta på 3 måneder, og de to piger bliver også forkælet med diverse kjoler og andet tøj. De fleste af mine veninder har også børn, så der er masse af 'prøve-klude' til mine mange ideer :)

Men det jeg syer allermest af, er diverse børnetilbehør og størstedelen sælges i min facebookgruppe Handmade by PIPS. Jeg er næsten i bund på min bestillingsliste, og det giver mig luft til at sy mere efter lysten og dermed få brugt nogle af de utallige stofrester jeg har liggende i skabe og skuffer. De ting jeg syer nu, ryger direkte til salg i min Facebook-gruppe, hvor jeg holder Lyserød Oktober for at ære min faster, som i nat er sovet ind :(

Det seneste jeg har syet er:

Savlesmække

En bestilt rand til vuggen 15 cm høj (solgt)

Toilettaske/Cafepusletaske

Lange hagesmække med vådliggerlagen på bagsiden

2 kommentarer:

  1. Kondolerer...men en rigtig god måde at få brugt rester samt støtte et godt formål :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja lige præcis. Har også fået klippet en masse, så jeg får forhåbentlig snart syet noget færdigt og vist det frem :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...