fredag den 2. oktober 2015

Lyserød oktober

I min Facebook gruppe har jeg valgt at holde Lyserød Oktober, hvor jeg donerer en del af mit salg til Kræftens Bekæmpelse. Jeg har tænkt på det siden sidste år, hvor der var så mange gode aktiviteter, der var med til at indsamle penge.


I år er noget helt specielt, da min faster på 60 år er ramt af kræft. I foråret blev hun diagnosticeret med lungekræft, og der var desværre spredning til hjernen. Nu har det spredt sig til lever og knogler, og behandlingen er ændret til kun at være lindrende. Det er desværre nu nok kun et spørgsmål om tid, før hun sover ind :(

Det er pisse-hårdt! Det er min fars ENESTE nære familie, og min kusine er blandt mine bedste veninder. Så der er mange følelser på spil, og derfor er det en sag, jeg vil gå langt for at støtte <3 <3

Jeg håber, at flest muligt bakker op om de utallige LYSERØDE arrangementer og events der er i oktober, så vi kan stå sammen om at få kræften ned med nakken!!

2 kommentarer:

  1. Jeg er ked af at høre din familie er ramt af kræft, og syndes det er en rigtig god ide det du har lavet.
    Jeg støtter selv knæk cancer, da jeg efterhånden syndes der er rigtig mange i min familie og omgangskreds der er/har været ramt. Jeg laver kort som jeg sælger for 15 kr pr stk, de 10 kr går til knæk cancer, jeg begyndte sidste år og mit mål var at sælge 100 kort enden uge 43 i år, det mål når jeg for jeg mangler kun at sælge 3 kort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgit. Og sikke et godt initiativ, du har lavet - RESPEKT :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...