mandag den 5. oktober 2015

Mathilde 4 år

Der er præcis én uge imellem min Mathias og min niece Mathilde, så i går var det tid til at fejre Mathildes fødselsdag. Vi var inviteret til en naturlegeplads i Fredensborg, hvor der var både borde, bænke og bålpladser. Ungerne løb rundt og morede sig, mens vi voksne snakkede og hjalp med grillningen af pølser og brød. Samtidig var det lidt mærkeligt at være afsted, for min del af familien havde om morgenen modtaget beskeden, om at min faster nu har fået fred efter 8 måneders kamp mod kræften.

Mathilde mærkede heldigvis intet, og hun havde en skøn dag i skoven. Hun havde så travlt med at lege, at gaverne hurtigt blev flået op og så løb hun videre til mere leg, men hun plejer at være glad for tøj fra mig :) Jeg har i sommers syet to bluser til hende, og lørdag aften fik jeg syet kjolen.

Mønster: Ottobre nr 3/2014
Stof: vist nok stofogko.dk

Den samlede gave holdt i lilla nuancer :) Og naturligvis med lidt LEGO :)

6 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...