mandag den 26. oktober 2015

Sikke en uge

Selvom jeg 'bare' går hjemme i øjeblikket kan dagene godt være hektisk og/eller fyldt op med aftaler - og sådan var sidste uge. Tirsdag var jeg hjemme hos en af mine barslende veninder, og om eftermiddagen fik jeg lavet opgaven til min jobsamtale onsdag. Det meste af onsdag gik med samtalen (og lidt stof-shopping, nu jeg alligevel var i KBH). Torsdag var jeg på besøg hos min svigerinde og lille niece, og fredag morgen var der endnu en samtale. Selvfølgelig har jeg syet indimellem, men ikke så meget som jeg havde håbet. Derfor havde jeg set frem til at sy fredag eftermiddag og aften, men så inviterede min mor mig derhjem, så mine forældre kunne høre mere om mine to samtaler (og hvorfor jeg bare var glad for at have fået afslag det første sted). Det var super hyggeligt og jeg cyklede først hjem kl. 23. Lørdag havde jeg egentlig inviteret mine veninder til en krea-kage-hyggedag, men der var flere afbud og manglende svar, så jeg aflyste nogle dage før. En time før det skulle begynde skriver min kusine (hende som lige har mistet sin mor), om det stadig er kl. 13.30. Jeg ringer hende straks op og fortæller at arrangementet er aflyst, men at hun er mere end velkommen. Hun kom og havde kage med (lyserøde halloween kager), og vi fik snakket om liv og død. Det var dejligt at være sammen med hende <3 Lørdag aften spiste jeg italiensk med min gode veninde i KBH og så tog vi ind og så "Krigen" - det er en god film, som virkelig viser hvor meget psykisk der også er for vores soldater i krig. Og så kan jeg altså godt lide Pilou Asbæk, som åbenbart bor i nærheden af min veninde, for hun ser ham tit :P

Indimellem mit tætpakkede program har jeg også været kreativ:

Lego Ninjago uro af HAMA perler - fundet på Pinterest

Olaf i HAMA perler - jeg havde kun metal sølv og ikke grå perler, så han er lidt mørkere ved munden end på figuren på pinterest, men Mathias er heldigvis ligeglad :)

To babynest syet af stof fra lageret - til salg i min facebook gruppe

Flere pigesavlesmække til lageret :)

Sanselegetøj
De flade til højre er med plastikgranulat
De trekantede bagerst er med fiberfyld og rasleboks

Jeg har flere ting som er næsten færdige, men jeg skal også snart igang med dåbsgaven til min niece, for det er allerede på lørdag hun skal døbes.... 

6 kommentarer:

  1. Kender det godt - hele sidste uge var jeg næsten ikke hjemme selvom jeg også går hjemme for tiden, sådan kan det gå... min krop har så nu bedt mig slappe af med en solid forkølelse. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du er ved at være ovenpå igen, Karina :)

      Slet
  2. Syntes også det var svært at nå ret meget da jeg var hjemme på barsel, nu hvor jeg er startet på arbejde er der bare slet ingen tid. Selvom der er travle dage, så nyd de dage hvor det er muligt at sy en helt masse, eller bare lidt for lige pludselig er det hverdag og tiden forsvinder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, og du kan tro friheden skal nydes her i november :)

      Slet
  3. Hold op hvor er du flittig.....jeg når intet, men jeg kommer nok snart i gang igen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har jo også arbejde, så jeg har jo trods alt være priviligeret på tidsfronten :P Er sikker på du snart er oppe i højt gear igen :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...