søndag den 18. oktober 2015

Uld-cardigan

I sommers ringede min gode veninde, hun stod i stof&stil og havde forelsket sig i en uld-cardigan, som hun ville høre om jeg ville sy for hende. Jeg fik stof og mønster, men kom aldrig rigtig i gang. I sidste uge havde hun fødselsdag, så jeg fik endelig taget mig sammen til at læse mønstret, og det virkede jo ret simpelt (det hedder også 'easy'). Torsdag fik jeg så klippet OG syet, og nu glæder jeg mig bare til at aflevere den til hende i den kommende uge.


Jeg har fulgt mønstret, men har dog forlænget ærmerne med 15cm, så cardiganen kommer til at passe min ret høøøøje veninde :)

Stof: uld-filt fra stof&stil
Mønster: stof&stil nr 24022

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...