søndag den 22. november 2015

Adventspakker

Mine drenge har alle år fået adventspakker af deres farmor og farfar, og i år spurgte farmor så om jeg ville købe gaverne for hende. Det har jeg nu hygget mig med, og i dag har jeg fået pakket dem ind, så de er klar til næste weekend. Tænk at det allerede er blevet jul :)

Strømperne blev pakket ind i butikken :)
Jeg spillede selv "Hvem er hvem" med min bedste veninde Trine, og Oliver kender det fra SFO'en
Oliver er blevet vild med de danske film om Min søsters børn, efter han flere lørdage i træk så dem i tv.
Til sidst en aktivitetsbog med Ninjago, tænker den bliver god i juleferien

Mathias er jo VILD med Frost, så puslespillet og sangene blev han simpelthen nødt til at få.
Han ser også en del Dora, så en dvd må være lykken.
Til sidst en nødvendighed, nemlig en tykkere hue (og når Oliver får strømper, skal der også være tøj til Mathias samme dag, så der ikke er brok :))

Huen er lavet efter mit eget mønster og er i to lag bomuldsjersey.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...