søndag den 1. november 2015

Buzzador #6 - Dettol power & Pure wipes

Det er nu 6. gang jeg får lov at teste noget som Buzzador, og denne gang er det Dettol Power & Pure wipes. Det er en rengøringsserviet i stil med babyvådservietter, og den fjerner 99,9% af bakterierne. De er parfumefri og har Astma-Allergi Danmark mærket, og begge dele er noget som er vigtigt for mig, da begge mine drenge har haft forskellige former for astma og eksem, så jeg køber overvejende produkter der er mærket med Astma-Allergi mærket.

Jeg har ikke brugt servietterne til den almindelige rengøring, men mere i særlige tilfælde, såsom da Mathias en aften ikke fik sin vilje og derfor valgte at smide hele sin tallerken (inkl. mad) på gulvet! Tallerknen gik heldigvis ikke i stykker, men gulvet var smurt ind i mad, og det var altså dejlig nemt med Dettol wipes. Hans trip trap stol fik også lige en omgang med en rengøringsserviet, og så var den igen ren og uden bakterier.

Boller i karry

Mathias smed jo bleen her i sommers, men der sker stadig lidt uheld. Han går og holder sig lidt for længe (hvilket han faktisk ikke må med sin dårlige nyre, så det må vi lige spørge hans læge om til hans årlige kontrol i morgen...), og når han så når ud på wc'et når han ikke altid op på toilettet. Og igen, så er det altså nemt at snuppe en serviet eller to og tørre gulvet efter med, og så er gulvet rent og uden bakterier!


Jeg har det med at spilde min pudder-foundation på min hvide IKEA-kommode, og det giver skjolder! Men det klarede Dettols servietter, og det var nok det jeg blev gladest for :)

Til min almindelige rengøring fortsætter jeg med at bruge en spand sæbevand som jeg er opdraget med, men de her servietter er gode at have liggende til akut-situationerne, hvor man har en eller anden form for uheld som skal ordnes. Men til den almindelige rengøring vil jeg hellere have duften fra sæbevand, end den lidt kemiske lugt fra servietterne.

Hvad bruger du, når du gør rent?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...