onsdag den 16. december 2015

Familie-hygge

I oktober mistede jeg jo min faster, og kort efter oprettede jeg en facebook gruppe til vores familie - altså den yngre generation, hvilket vil sige min tvillingebror, mig og vores to kusiner samt ægtefæller. Vi ses næsten kun til de store ting i livet, og jeg syntes det kunne være hyggeligt at ses lidt oftere, vi bor trods alt inden for en radius på 10-15 km. Nå, men jeg inviterede dem alle herhjem til æbleskiver og julehygge i søndags, og ALLE kom, så vi var 7 voksne, 7 børn og 1 baby.


Lysdekoration i sølv og lilla - så det matchede servietterne :)

Min farmors sirupslagkager i mini-format. 
(halv portion passer til to kager i Ø10 cm, som bagefter hver deles i 3 bunde) 

Diverse julegodter :)

Det dækkede bord :)

Det var SÅ hyggeligt og tiden fløj afsted. Mathias spørger hver dag om min kusines datter Frederikke ikke snart kommer og leger igen <3 Jeg glæder mig allerede til næste gang vi skal ses.

4 kommentarer:

  1. Det er så typisk, at man ikke ses selv, om man bor tæt på hinanden, så det er da skønt at I fik gjort noget ved det-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig dejligt at vi endelig sås til lidt hjemlig hygge og ungerne var jo vilde med at lege med hinanden :)

      Slet
  2. Dejligt I får set hinanden - og ja, hvem kender ikke den med ikke at få set dem man har kær, selv om man næsten er naboer. God ide med en Facebook gruppe kun for jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, man skal virkelig huske at få set dem man holder af, selv i en travl hverdag <3

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...