lørdag den 5. december 2015

Hjemmelavede julegaver #2

Min mormor har mange gange rost min turkise patchworkpude, så jeg fik hurtigt den ide, at lave noget til hende i samme udtryk. Men for at det skulle passe bedre til hende, blev det til en toilettaske. Jeg har strøget volumenvlies bag på patchworket, og så er indensiden tekstilvoksdug. Derudover har jeg sat pipingbånd ved lynlåsen, og jeg er blevet ret godt tilfreds (selvom voksdugen indeni burde havde været en lille smule mindre, men pyt med det). Jeg har købt en øjencreme til hende, da det er en af de ting der ALTID står på hendes ønskeseddel :)


2 kommentarer:

  1. Hjemmelavede sager rocks, prøvede også at overtale min mor til at strikke mig et tæppe til jul :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også flere gange forsøgt at få min mor til at strikke noget til mig, men det er endnu ikke lykkedes mig :( så jeg giver flere hjemmelavede gaver end jeg får :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...