torsdag den 10. december 2015

Julehygge

Sikke dagene går.  Den ene dag tager den anden, og det er ikke meget jeg får blogget - eller læst blogge for den sags skyld. I eftermiddags prioriterede jeg lidt kreahygge med mine drenge, og selvom de kun havde tålmodighed til porcelænstusserne i kort tid fik vi hygget, og de jublede da jeg fandt hjemmebagt havregrynsfranskbrød frem til aftensmad - nogle gange er der bare vigtigere ting end kød og grøntsager :)

De hvide kopper købte jeg, dengang jeg flyttede hjemmefra, og de har i mange år ikke været brugt, så jeg tænkte at vi kunne bruge dem til hyggelige gaver, i stedet for at de bare står og fylder i skabet.

Drengene dekorerede et enkelt sæt hver, mens jeg fik kreeret to sæt. De er i ovnen lige nu, og i weekenden skal jeg (forhåbentlig) lave gaverne færdige, kopperne skal nemlig ikke bruges til at drikke af ;)


2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at du prioriterede krea-hygge med drengene :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...