søndag den 6. december 2015

Min krea-plads

På Instagram opfordrede Sabrina til at vise hver vores krea-plads, og nu fik jeg taget mig sammen til at få ryddet lidt op OG få taget billeder. Da vi købte huset for 6 år siden var det gæsteværelse, men efterhånden blev det mere og mere krea-værelse (bl.a. Eks-mandens familie alligevel aldrig kom på besøg...). Jeg har tidligere vist værelset frem HER og HER.

Her står to af mine maskiner samt min iMac, og det er bare hyggeligt når drengene sidder og spiller/ser youtube mens jeg syr.

I august fik jeg lavet bordet ved vinduer og det er jeg vildt glad for, det fungerer bare perfekt. For en måneds tid siden hentede eksmanden sin sovesofa, og så tog jeg det gamle krea-bord ind igen. Jeg er vild med al gulvpladsen, da det gør rummet lettere - og så er der god plads til strygebrættet. Og så er der plads til en madras på gulvet, f.eks. Til min gode veninde fra Århus, som kommer på et kort visit i dag til i morgen. 

Jeg overvejer at droppe det høje skab, for efter eksmanden hentede sine ting, har jeg nu alt for meget opbevaringsplads (men det kræver lige jeg får taget mig sammen til en ordentlig oprydning!) :)

Min far skal lave to hylder til det skab, eksmanden havde sine ting i, og når det er gjort, skal der ryddes op på reolen, og flere af tingene skal ned i skabet.

Det tidligere krea-bord bliver nu brugt til opbevaring (så jeg ikke længere har store bunker stof i sofaen)

Hylden over bordet er helt tom, og det er fordi eksmanden skal have den til sin nye lejlighed. Han har ENDELIG fået sin egen lejlighed og kun ca. 10-12 km fra mig og drengene. Jeg overvejer at få lavet en hul-opbevaringsvæg lige som Sabrina (se linket øverst), men jeg har bare ikke kunne nå det de par gange jeg har haft bil til rådighed.

#VisDinKreaPlads

2 kommentarer:

  1. Hvor fint - der er bare ikke noget skønnere end at have plads til at være kreativ og ikke hele tiden skulle pakke sammen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - det er også noget jeg nyder, værdsætter og bruger næsten dagligt :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...