lørdag den 30. januar 2016

Januar 2016

Jeg har set det hos flere andre bloggere/IG'ere, det med at lave en opsummering på måneden, og det tænker jeg er en god ide, så det vil jeg prøve at komme i gang med :)

Januar har været en blandet måned, med glæder og raseri. Kærlighed og vrede. Blandet på godt og ondt. Mest godt heldigvis :)

Min eksmand har været nede og besøge sin kæreste på Filippinerne, og derfor har jeg været så heldig at have mine drenge størstedelen af måneden. Vi nåede bl.a. ud at kælke og nøj hvor vi hyggede os (især da jeg efter megen overtalelse fik lov til at prøve vores kælk :))


I begyndelsen af januar var min tidligere træner i Se&Hør på grund af hans succeshistorie med hans store vægttab baseret på en masse gåture (og selvfølgelig sundere mad).



Derfor deltog jeg også selv i Facebook gruppen "Januar Udfordring - 60 km gang/løb", og det gik godt de første par weekender. Drengene cyklede, mens jeg gik op til biblioteket. Vi gik ned og handlede, og så gik vi de 2,5 km over til mine forældre, men den sidste halvdel af måneden har jeg slet ikke fået gået (og jeg har faktisk også haft bil til rådighed, så jeg har ikke engang cyklet, som jeg ellers plejer!) Men jeg er på den igen i februar, og forhåbentlig kommer jeg til at gå mere end i januar :)


I januar er jeg påbegyndt to vigtige ting, den første er at jeg skal tidligere i seng. Jeg får alt for lidt søvn og det påvirker mit humør og overskud, så nu er jeg ret striks med min tid om aftenen. Og den sidste time er jeg begyndt at slukke fjernsynet (det er alligevel også sjældent der er noget vigtigt/spændende), og så sidder jeg i stilheden og læser :) I løbet af måneden er jeg blevet færdig med disse 3 bøger, og jeg er godt i gang med endnu en Liza Marklund krimi.


I morges storhyggede jeg med mine to guldklumper, og så var vi i legeland i Herlev med min bror og hans piger. Der var mange mennesker og et højt støjniveau, men børnene morede sig. Her til aften har jeg nydt lidt stilhed og ryddet lidt op, og så har jeg haft et enormt luksusproblem, for hvilket tøj skal jeg tage med til Florida, når de lover mellem 10 og 20 grader og mest gråvejr og regn? Og desuden skal jeg mest været indenfor i air conditionerede mødelokaler....

Jeg har været så heldig at score en tjenesterejse fra min gravide kollega, som ikke ville rejse grundet zikavirusen. Drengene er derfor afleveret hos deres far, og så er jeg vist klar til afgang i morgen (når jeg altså lige får smidt de sidste par ting i kufferten :P).

Ønsker jer alle en dejlig søndag og en skøn uge :)

PS. Indlæg med fastelavnskostumerne og DIY på grillhandsker kommer på den anden side af næste weekend, når jeg er tilbage i DK igen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...