tirsdag den 5. januar 2016

Nye vaner

Som jeg nævnte i et af de tidligere indlæg viser min store søn oftere og oftere tegn på, at han kan have arvet sin fars ADHD. Og jeg har googlet et par gode råd, og selvom min bror ikke har nogen sundhedsfaglig viden kom han også med et par forslag (han har en 4 årig datter, som er lidt jaloux på sin 6 måneder gamle lillesøster). Så nu prøver jeg at prioritere at lave noget med drengene hver for sig, men det er jo svært at passe ind i hverdagen, og derfor foreslog min bror, at Oliver kunne begynde med en fast ugentlig maddag, hvor ham og jeg i fællesskab laver mad. I går havde han valgt vi skulle lave pizza, og det var hyggeligt og det gik over al forventning.

Da jeg spurgte hvad han ville lave i næste uge, tænkte han længe, inden han svarede "Kan vi tage på restaurant?"


Vi lavede dobbeltportion, så vi i dag kunne bruge eftermiddagen på at hygge med perler og bare smide pizzaen i ovnen. Og det bedste er at jeg også nyder at sidde og hygge med drengene, de snakker også meget mere, når vi sådan sidder samlet ved spisebordet.

Begge drenge er koncentrerede om deres halskæder, mens jeg laver små selvlysende spøgelser.


Inden nytår så jeg på instagram en stjerneranke i pap, så jeg måtte i Søstrene Grene og købe en udstanser. Til nytår lavede jeg to stjerneranker i sort og sølvfarvet karton. Men i går da jeg skulle pakke min venindes fødselsdagsgave ind, blev jeg nødt til lige at finde en masse farve karton frem og sende en stjerneranke med til Århus :)


Med i kassen kom der også to smagsprøver på te og en håndfuld flag i HAMA perler, elsker nemlig selv at få en gave med en masse små overraskelser :) Nu håber jeg bare den når frem til Århus senest på torsdag.

Jeg synes det er hårdt at begynde på job efter ferien, så jeg er drøntræt og energien er nærmest nul, så igen i aften smider jeg mig på sofaen med min Liza Marklund bog "Røde ulv".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...