søndag den 24. januar 2016

#nytårsforsætsy20

Jeanette har sat godt gang i oprydningen hos en masse på IG, og til sidst blev det en sport for mig (jeg havde nemlig købt nyt stof bl.a. Til fastelavnsdragterne), så jeg blev nødt til at få syet 20 ting før jeg rørte det nye stof. Jeg blev færdig med den sidste ting i sidste uge, men hverdagen (og mit mål om at læse hver dag) tager bare tid, og derfor har indlægget ladet vente lidt på sig. But here goes:

1. Babytæppe grøn
Firkanterne er 15x15 cm, og tæppet er ca. 70x100 cm

2. Sengetæppe
Sengetæppe på 80x190 cm til Olivers veninde

3. + 4. Sengerandsbetræk
2x lyseblå betræk til sengerand

5. Babytæppe turkis

70x100 cm

6.+7. Ble-opbevaringskurve
Firkantede opbevaringskurve f.eks. til bleer ved puslebordet

8.+9. Opbevaringskurve
Firkantede opbevaringskurve til f.eks. på puslebordet

10. Blå slange
Blå/grå slange med fiberfyld

11. Spisesmække i voksdug
Hagesmække med velcrolukning

12. Forklæde til Oliver
13. Ninja bælte til Oliver (fastelavn)
14. Lilla babybukser
Forklæde og ninjabælte til Oliver
Bløde lilla babybukser

15. 6x hagesmæk i voksdug
6 hagesmække i tekstilvoksdug med bindebånd

16. Suttesnore
Suttesnore med gummiring til f.eks. MAMsutter

17. Grillhandske til Oliver
Børnegrillhandske til Oliver 
- der kommer en DIY med mønster, når jeg snart får lavet to til min niece 

18. Tehætte til min lille Bodum tekande
Tiltrængt tehætte til min 0,5 l Bodum tekande

19. Sorte bukser i Isoli til Mathias (fastelavn)

20. Coffee sleeve til mit store cafeglas

Jeg fandt et mønster via google "Coffee Sleeve template" eller noget i den dur :)

Det var så mine 20 ting syet af stof på lageret, og jeg er straks videre med et par bestillinger samt fastelavnstøj i noget nyt stof, men det var skønt at få klaret nogle ideer, der længe har rumsteret i mit hoved. Jeg har stadig masser af ideer OG stof, så der skal nok komme masser af syede ting i den kommende tid :)

10 kommentarer:

  1. Så fine ting Pia og hold fast, du har haft travlt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena. Synes bare tiden fløj afsted :)

      Slet
  2. Sikke mange fine ting du har syet

    SvarSlet
  3. Wow, hvor har du været hurtig - og så endda med fine ting :)

    SvarSlet
  4. Hold nu fast du har haft fart på, og hvor er det bare flotte ting du har lavet.

    Thehætten, har du et mønster på den, jeg gad virkelig godt at få syet sådan en til min lille thekande også :)

    Og den der mini grillhandske, den skal helt sikkert også kreeres herhjemme - Luna vil være vild med den til køkkenet og der er et par grandfætre, der ville blive ellevilde også - de har begge lege Weber grill ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina :) Jeg skal nok lige smide mønster og vejledning på bloggen, men du må lige væbne dig med tålmodighed for jeg har lige scoret mig en tjenesterejse til det store udland :D Kh Pia

      Slet
  5. Hvor er du sej, Pia. Forstår slet ikke hvor du får tiden til det.... Men fedt fedt fedt - bare det var mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak sødeste Mette :) Rigtig god kamp i morgen, hepper på jer fra flyveren :) Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...