søndag den 10. januar 2016

Oprydning 2016 #2 - Babytæpper

Som jeg nævnte forleden er jeg i gang med at rydde op og få tyndet lidt ud i stofbunkerne. Jeg har længe tænkt jeg ville lave nogle patchworktæpper til babyer, og det var jo en ideel måde at få ryddet ud i det faste bomuld. Og så passer det jo perfekt sammen med Jeanettes #nytårsforsætsy20 på Instagram, så her er så mine 6 babytæpper. Mine firkanter er 15x15 cm, tæpperne er ca. 70x100 cm, og de har blød fleece på bagsiden.

Alle 6 tæpper

Lime -farvet - rester fra min mors to tæpper (dårligt lys)



To grønne tæpper af diverse rester

Pink tæppe også 'bare' af diverse reste-stoffer

Jeg har virkelig meget sort og gråt stof, så måske jeg skal i gang med et større tæppe?

Turkis - rester fra MIT kæmpetæppe

Jeg er blevet lidt hooked på de her tæpper, så jeg har købt ind til også at lave nogle lyseblå og lilla for også at få brugt lidt rester :)

4 kommentarer:

  1. Fine tæpper. Du får sat farverne rigtigt fint sammen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, blev også selv ret glad for dem ;)

      Slet
  2. Svar
    1. Haha det har taget et par uger, så er vist ikke speciel hurtig ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...