søndag den 14. februar 2016

Comfortzones

Hvordan har du det med comfortzoner?

Jeg er tryghedsnarkoman udover alle grænser! Eller det var jeg i hvert fald for ét år siden. Jeg var lige blevet alene med mine drenge, og jeg trivedes egentlig ikke i mit gamle job. Jeg var glad for arbejdsopgaverne og mine kollegaer, men min chef og jeg så meget forskelligt på nærmest alt. Alligevel blev jeg, for jeg følte mig tryg og jeg vidste jo hvad jeg havde, og tænk hvis et nyt job bare var værre?

I august blev jeg jo opsagt og jeg gik hjemme i 3 måneder, og jeg har nu været i mit nye job i 3 måneder, og jeg fortryder lidt at jeg ikke fik taget mig sammen til at få søgt noget andet, for så havde jeg undgået fyringen, men omvendt havde jeg ikke fået de 3-4 gange karriererådgivning og var jo ikke endt der hvor jeg er lige nu. Jeg har i den grad fået rykket ved min comfortzone, og jeg er mere modig og mindre tryghedshungrende end for et år siden, og det har givet mig en vildt fed oplevelse!

Fredag d. 29. januar blev min lille gruppe (vi er 3) kaldt ind sammen med min chef, hvor vi fik af vide at min gravide kollega havde valgt ikke at tage på en tjenesterejse til Florida grundet zika-virus, og det skulle vi nu finde en løsning på. Vi snakkede og kom med forslag, og lige pludselig blev det til at jeg skal overtage min kollegas område, for det er for kompliceret til at en vikar kan overtage det (mente min chef), jeg har jo kun været der i 3 måneder, men han roste mig helt vildt og var fuld af tro på at jeg sagtens kunne klare det. Resten af dagen foregik i løb! Jeg skulle hjem og hente pas, min kollega sørgede for at ændre flybilletter, jeg fik eksmanden til at have børnene en hel uge, og jeg fik ombooket møder, og så fik jeg mødt ham jeg skulle rejse med. Derudover skulle jeg havde søgt om ESTA, samt have styr på diverse remedier til min arbejdspc.


Jeg nåede ikke at tænke, før jeg sagde JA til at tage med til Florida, og 48 timer senere sad jeg i en flyver på vej til Amsterdam for så at flyve til Atlanta og til sidst mod Nordflorida. Udover de tre dages møder (som gik helt fint og jeg fik bidraget med min økonomiske viden), fik vi også shoppet, hygget med de andre deltagere og vi nåede da også lige et besøg på et US army museum. Alt i alt en stor stor oplevelse, og faktisk var det min allerførste tur til USA :)

Shopping :) LEGO til drengene, samt en Tommy Hilfinger bluse til hver af mine drenge samt til hver af min brors piger og en bluse til mig - og så fire poser m&m's bl.a. en med mandler og en med mint :)

Mine nye DKNY taske til 1/4 af den danske pris :)

En MEGET regnfuld dag med tornadovarsel (blev heldigvis ikke til noget)
 
Vi var heldige at vi tilfældigvis så både F16 og F35 ude at flyve (kan ikke huske hvilken en af dem det er på billedet!!), men det er virkelig noget, som har gjort folk misundelige hjemme på kontoret :P

F16 i "LEGO" til min bror :)

Vandet var ret koldt, men jeg blev jo nødt til at mærke det rigtigt :)

Ren idyl på stranden <3


apropos comfortzoner - hvad er det værste der kan ske?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...