lørdag den 13. februar 2016

Fastelavn - ninjaen Kai

Oliver valgte hurtigt at han ville være den røde ninja fra Ninjago til fastelavn. Jeg købte en masse lækker rød jersey fra Stof&stil. Bukserne er et par helt almindelige joggingbukser med rib ved fødderne og i livet (med en elastik indeni). Blusen er et Ottobre ranglan-mønster, hvor jeg har ændret forsiden, til at være med fastsyet slå-om-effekt. Og så har jeg syet brun lædersnor og guld folie på som pynt.



Huen er en elefanthue med et mindre hul til ansigtet, nærmest kun med plads til øjnene. Og igen har jeg syet guld-folie på som pynt. Og med et simpelt sort bomuldsbælte om livet, er Oliver ninjaen Kai ;)


min dejlige røde ninja :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...