søndag den 14. februar 2016

Fastelavnsboller

Jeg var i Florida i ugen op til fastelavn, så jeg fik ikke lavet noget pynt til min gren, men jeg nåede da at få bagt fastelavnsboller (og det er vel det vigtigste!). Jeg brugte som altid min mormors opskrift, men i stedet for marcipanremoncen, forsøgte jeg mig med Odense Marcipans marcipanmasse til is, og det var ret så nemt og yderst vellykket :)

Jeg har selv købt marcipanmassen, og synes det var smart at bruge i stedet for remoncen, da det gjorde bagningen hurtigere og nemmere (og så var der en skål mindre at vaske op!)

De lilla er med boysenbærsyltetøj og de lyserøde er med min hjemmelavede hindbærsyltetøj

Med en smule jetlag så vores eftermiddagshygge sidste weekend således ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...