søndag den 28. februar 2016

Genbrugssmække

Jeg forsøger ihærdigt at rydde lidt ud i stofskabene, samtidig med jeg køber nyt stof! Så i dag fik jeg klippet to stykker genbrugsstof op til hagesmække, og samtidig fik jeg prøvet en ny version af hagesmæk. Jeg plejer nemlig at bruge dette mønster til voksdug/tekstilvoksdug, men i dag brugte jeg genbrugsbomulden med vådliggerlagen bagpå.

Rasmus Klump fra et gammelt sæt sengetøj (tror jeg). 
Jeg har tidligere brugt det til to puder til Olivers værelse

Smølfestoffet er fra et gardin og er en ret tynd bomuld med flere pletter/skjolder på, men tænker det ikke gør det store, når hagesmækken alligevel bliver beskidt i løbet af nul komma fem :)
Jeg købte det tilbage i efteråret 2012, og jeg brugt de pæneste dele til hyggetæpper til mine drenge, og siden har det ligget glemt i skabet, men nu er det brugt op.

2 kommentarer:

  1. Super fin måde at få brugt resterne på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også sikker på de vil vække glæde hos mine veninder eller andre familier ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...