torsdag den 18. februar 2016

Lucky me

Sidste onsdag fyldte jeg 32 år, og jeg har det skønt! Den sidste uges tid har jeg tænkt en del over hvor trist jeg var sidste år og om at alt drejede sig om drengenes velbefindende. Nu er alt blevet bedre, og jeg har fundet en grundglæde i hverdagen, selvfølgelig kan drengene skændes og vi kan være uvenner, men alt i alt er jeg nu ret så glad for mit liv.

Jeg er blevet begavet med en masse lækre ting, og igen i år havde mine forældre købt en lille gave, så drengene havde en gave at give mig onsdag morgen. Det var dette Kranz&Ziegler led til mit armbånd/ur:


Derudover havde Mathias lavet en halskæde og Oliver har malet et syltetøjsglas til opbevaring af sydimser.

Mine forældre kom med dette grå lammeskind til min Børge Mogensen gyngestol og et par skihandsker (jeg frøs om fingrene når jeg cykler på arbejde og når jeg legede i sne med drengene).


Min bror og svigerinde gave mig et wellness gavekort, hvor jeg tror jeg vælger at få en ansigtsbehandling hos en lokal hudplejeklinik - de syntes i høj grad grad jeg trængte til noget selvforkælelse.

Min mormor og morfar gav mig en Mega mussel tallerken til samlingen, mens min moster berigede mig med to Kähler lysehuse (Urbania Funkis og byhus).


Min svigerindes forældre havde en smuk buket blomster med til mig, og jeg elsker at de hvert år tænker lidt på mig <3



Min gode veninde fra Århus sendte mig som altid en gave, og den lå i min postkasse på min fødselsdag. I pakken lå både nogle smagsprøver på forskellig te og en lækker marineblå bluse med blondeærmer - sådan en bluse jeg længe har villet have, men bare ikke fået fundet (eller kigget efter...)


Jeg har stadig en gave til gode, da min morbror & tante er på skiferie, men den får jeg nok om en måneds tid, når min far har fødselsdag (vi ser dem ikke så ofte).

Faktisk har jeg også købt en ret stor gave til mig selv (dem af jer der følger med på instagram har måske set den :)), men den kommer på bloggen i næste uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...