fredag den 19. februar 2016

Vinterferie

I denne uge er der vinterferie hos os, men som i de fleste skilsmissefamilier har vi delt ugen op. Jeg havde fri med drengene mandag og tirsdag, og så afleverede jeg dem hos deres far, som har taget dem med til Bornholm for at besøge farmor og farfar. Det er noget drengene har glæder sig til, for de har ikke set farmor og farfar siden i sommers.

Mandag tog jeg i zoo med drengene, min gode veninde Mille samt hendes søn (knap 1 år) og kæreste. Det var SÅ hyggeligt, og faktisk er de ved at købe hus i samme bebyggelse som jeg bor i, nøj hvor vi glæder os til at ses oftere <3

Mig og Daniel

mine drenge <3

Efter ca 4 timer i zoo og en times hjemtransport, var vi alle trætte, så vi slappede med film og læsning hjemme i stuen

Om aftenen fik jeg syet tre bluser, som drengene skulle have med over til deres faster, som havde spurgt om jeg lige ville hjælpe hende med et par gaver - og hun var heldigvis vild med flere stoffer på mit lager, så jeg fik tømt lidt ud :) Imens jeg syede så drengene Askepot for 117. gang, men som altid faldt Mathias i søvn ovenpå Oliver <3

som altid ranglan fra ottobre bladene

Nu holder drengene fri med deres far, mens jeg får arbejdet en masse. Der er nemlig masser af lave på jobbet, så jeg får lige tjent lidt ekstra timer ind, så jeg kan afspadsere op til påske :) I aften skal jeg i gang med at klippe en masse, så jeg kan tage en bunke klippede projekter med til sydag i Køge i morgen - og nøj hvor jeg glæder mig til at møde de dejlige damer IGEN :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...