søndag den 20. marts 2016

Et lille pip

De sidste par uger har været fulde af oplevelser, og derfor har jeg været ret så stille herinde. Bl.a. har jeg været på Frederiksberg Slot med mit arbejde, og så har Oliver holdt fødselsdag for klassen - jeg har dog planer om at de to ting får hver deres indlæg :)

Af kreative ting har jeg fået lavet:

FCK sangskjuler - det bliver den næstsidste sangskuler jeg laver på bestilling, for jeg kan mærke min seneskedehindebetændelse og museskader, når jeg pusler med de små mænd - og det er ikke de småpenge værd!


Både min far og min veninde har ønsket sig penalhuse, så det har jeg syet til dem. De er syet af et stykke stof på 20x30 cm, og næste gang vil jeg prøve i 20x25 cm, da jeg synes de er lidt for lange.


I går fik jeg langt om længe sat min magnetiske hultavle op, og den er bare skøn! Jeg har i dag været ude og købe endnu et sæt ophæng, så jeg kunne få flere af mine trådruller op og hænge :) Inspirationen kommer fra Henriette (@dottiedk) og hendes DIY kan finde her.


Jeg har valgt at beholde tavlerne i deres originale sølv-farve, både af dovenskab og fordi en stor del af mit syværelse er hvidt (pånær så lige den væg jeg valgte at hænge tavlerne op på :))

I dag har jeg brugt formiddagen og lidt af eftermiddagen på at være på loppemarked i Herlev. Min moster og onkel havde en stand, og jeg havde så spurgt om jeg måtte joine dem. Jeg fik solgt en del legetøj og bøger, som mine drenge er vokset fra, og det er nu dejligt at få tømt lidt ud herhjemme. I min oprydning har jeg nu fundet isskraberen fra min forrige bil, den har jeg jo så manglet den sidste måned! Og så fandt jeg også lige bonen på rød- og hvidvinen fra min brors og min 30års fødselsdag! Det er jo så bare 2 år siden! Jeg fortsætter oprydningen i løbet af påsken, hvor begge drengenes værelser står for skud! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...