torsdag den 31. marts 2016

Marts 2016

Marts har på en eller anden måde bare været rodet, så jeg har hverken fået løbet eller læst særlig meget. Efter en håndboldkamp i begyndelsen af måneden var jeg så øm at jeg sprang løbeturen over i dén uge, og så havde min far 25 års jubilæum på jobbet og så var det påske - en masse dårlige undskyldninger, og det gør så, at jeg sikkert dør af luftmangel til min kamp på søndag... Hvor jeg i februar nåede næsten 30 km, er jeg i marts kun på 13,3 km, så jeg må vist op på hesten igen i april.

Jeg har alligevel nået 3 bøger i marts, men det er en kort-roman, en børnebog om militærflyvning og så historien om Jonas med Downs som døde i en ulykke i Bonbonland.

Skal helt sikkert læse flere af Jojo Moyes bøger :)

Inspirationen til arbejdsrelevante bøger kom efter min tur på Frederiksberg Slot.

Denne faldt jeg over på biblioteket, da de for nylig solgt ud af kasserede bøger.

Marts har budt på et par dage med godt vejr, så vi er begyndt at bruge vores lille have, og det er bare skønt. Glæder mig til foråret rigtigt kommer :)

Fyraftens-asti i haven en fredag uden børn :)

Min palle-solvogn har allerede været i brug til lidt eftermiddagshygge.

Jeg har nu også været med til en sydag i Facebook gruppen "Syklubben - Sjælland", og det var super hyggeligt (især fordi jeg kender en af de andre fra Olivers klasse). Jeg fik syet et par savlesmække, og jeg er lidt ked af jeg ikke kan deltage på lørdag, for ville virkelig gerne have hjælp til at prøve min nye maskine af :)

Ihh, hvor jeg glæder mig til at prøve den og især til kantbånd på en heldragt til min niece


I marts fyldte Oliver 7 år, og tænk at det nu er et helt år siden at vi tog afsked med børnehaven og han begyndte på SFO! Wow, hvor tiden flyver! Om et år et det Mathias' tur...


Marts blev også måneden hvor jeg endelig fik indkøbt OG ophængt min hultavle ala Henriette (Dottie)

Jeg har allerede været ude og købe et ekstra sæt kroge, for der var slet ikke nok :)

Mine maskiner har stået en del stille, men jeg syer i hånden, for min mormor ønsker sig en pude i patchwork, så jeg syer og syer og syer og håber jeg kan nå at blive færdig til hun holder fødselsdag.....

Selvom det har været en lidt rodet måned, har jeg en overvejende postiv opfattelse af den samlede måned. Jeg begynder april på den bedst tænkelige måde, nemlig med drinks og god mad med en veninde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...