mandag den 21. marts 2016

Oliver 7 år #1

På torsdag fylder min store dreng 7 år, og jeg vil nøjes med en enkelt kliché, nemlig at tiden bare er fløjet af sted!

Sidste lørdag holdt Oliver (sammen med tre klassekammerater) fællesfødselsdag i et nærliggende legeland. Det var nemt, jeg skulle nemlig bare sørge for pølsehorn (samt gaver til de tre andre børn).

Bordet klar til de mange børn ankommer

Davids mor stod for det lækre frugtfad

Oliver med sin del af gaverne :)

Det var en yderst vellykket fødselsdag, hvor børnene næsten ikke havde tid til at sidde stille og spise, de ville bare ud og lege - det betød at vi forældre så det som en STOR sejr at vi 2 gange kunne få alle 21 børn til at sidde ved bordet samtidig :)

Hjemme igen, var drengene trætte, så de hyggede med en Disney-film, mens jeg gik i gang med at klippe bluser i str 8 år til min store dreng.

Familien er inviteret til Ninjago-frokost på torsdag, og de har fået disse invitationer, som jeg har set hos Mia (Mammamasverden) - det meste er lavet på computeren ved at hente skrifttypen LAST NINJA på nettet (tror jeg brugte en side der hed 'dafont' til at hente skriften til min Mac)

Jeg skal lige på arbejde i morgen formiddag, og så er det påskeferie :) Vi har en dejlig tom kalender her i påsken, for udover Olivers fødselsdag torsdag har vi ingen planer, og det er nu meget rart. Har du planer for hele påsken? Eller nyder du også bare en masse fridage uden planer?

5 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle seje invitationer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne - Oliver synes også de var seje, mens familien ikke rigtig vidste hvad det var :P

      Slet
  2. Ej top lyder det skønt.. Nej. Ingen vilde planer.. Altså bortset fra havearbejde.. Der skal flyttes jord og gøres klar til fliser i og om drivhuset.. Men det kommer i mit tempo ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du har haft en dejlig påske, og der også har været tid til afslapning - så godt bunken af fliser på instagram :)

      Slet
  3. Ej top lyder det skønt.. Nej. Ingen vilde planer.. Altså bortset fra havearbejde.. Der skal flyttes jord og gøres klar til fliser i og om drivhuset.. Men det kommer i mit tempo ..

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...