lørdag den 9. april 2016

Der kom en mail...

Mine veninder er 'gamle' bekendtskaber - Trine i Århus er min gode veninde fra folkeskolen, Louise er fra håndbolden omkring konfirmationstiden (og hun er nu gift med min bror), og de to Camilla'er er fra Føtex, hvor jeg arbejdede 2001-2007. Derudover er min kusine en rigtig god veninde, efter vi spillede håndbold sammen igennem hele ungdommen. Det der med nye veninder er ikke noget der kommer let, men til gengæld har jeg de sidste 3-4 år fået rigtig mange gode bekendtskaber gennem blog og instagram, og i sidste weekend kunne jeg føre endnu én til slagsen. Julie (aka KreaKrumspring) sendte mig nemlig en mail og spurgte om jeg ikke ville komme op i hendes sommerhus og kreahygge med hende og nogle af hendes veninder/bekendte. Dét tilbud kunne jeg simpelthen ikke sige nej til, så da jeg havde fået sovet fredagens lækre drinks ud af kroppen, kørte jeg nordpå for at se Baljebo i virkeligheden (har fulgt med i hele byggeriet på Julies blog, og nøj det sommerhus er LÆKKERT!!!!). Julie og jeg bor kun ca. 1,5 km fra hinanden, så det var i den grad på tide at vi endelig mødtes, og vi er heldigvis enige om at det skal gentages :)

Jeg fik syet på min pude til min mormor i de par timer jeg var der, blev desværre nødt til at køre midt på eftermiddagen, fordi jeg havde en aftale med min ene Camilla, som lige har købt hus ca 3 km fra mig. Sælgeren havde ladet nogle ting stå i huset, og der var nogle syting, som jeg fik lov at hente. Dog lod jeg symaskinen være til Camillas fars kone, da jeg har rigeligt med mine 4 maskiner (!!).

Jeg fik denne lille taburet med plads til en masse syting, jeg har tømt den og taget de ting jeg vil bruge, resten kommer med på loppemarked i slutningen af april og derefter bliver de resterende sydimser nok afleveret i den lokale genbrugsbutik.


Jeg er hele tiden ved at rydde op, så skufferne til højre er blevet flyttet, 
og jeg tror den også ryger med på loppemarkedet d. 30. april...

Før den blev tømt...

5 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det hyggeligt.. Jeg elsker det begreb med nye bekendtskaber via disse kreative ting... Og ja baljebo ser lækkert ud.. Jeg har også fulgt med i udviklingen på Bloggen ... 😃

    Sikke en skøn taburet... Jeg tror faktisk at min mormor engang havde noget lign.. Hun brugte den ved klaveret og havde nodehæfter deri..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er fantastisk med de mange nye bekendtskaber, og jeg glæder mig til vi forhåbentlig skal ses igen :)

      Ja, den er ret fin (i hvert fald kønnere end det plastik-skuffedarium der står ved siden af)

      Slet
  2. Ej hvor lyder det hyggeligt.. Jeg elsker det begreb med nye bekendtskaber via disse kreative ting... Og ja baljebo ser lækkert ud.. Jeg har også fulgt med i udviklingen på Bloggen ... 😃

    Sikke en skøn taburet... Jeg tror faktisk at min mormor engang havde noget lign.. Hun brugte den ved klaveret og havde nodehæfter deri..

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Ja, ikke? Blev simpelthen nødt til at snuppe den med hjem :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...