mandag den 18. april 2016

Minder fra barndommens systue #3

Da jeg i går besøgte min mormor og morfar fik jeg lige taget billeder af to pynteting som min bror og jeg har syet til dem. Denne her har jeg syet og den hænger på deres gæstetoilet.


Mener der er noget kraftig vlies imellem stoffet, men husker mest hvor kedelige de tætte zigzag sting var at sy.. hahaha...

Min bror har syet denne pige, mens jeg syede en til vores forældre.


Pigen er syet fast på kraftigt pap, og foden er af mosgummi. Bagpå sidder der en magnet, så den kan sidde og pynte på køleskabet. Det ses tydeligt at den har nogle år på bagen..

Det er lidt sjovt, sådan at gå og udforske familiens hjem for ting, jeg har lavet. Jeg har min. 1 indlæg tilbage, for har også været forbi mine forældre, men mangler i hvert fald billede af én ting endnu.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt, Pia - hahaha! Det er simpelthen så sjovt med den slags :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også - og vildt at de nu har holdt i over 20 år.....

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...