søndag den 17. april 2016

Pigegaver

Jeg har jo to drenge, men jeg er heldig at have to skønne niecer og så har et par af mine veninder også piger - og de er alle glade for de ting jeg syer til deres piger. Én af dem er min veninde fra håndbold, hun er en af de få veninder jeg har fået som voksen, og hun er bare helt fantastisk! Hun hjalp mig gennem både skilsmisse og fyring, og hun vidste præcis hvad jeg gik i gennem, for hun har selv prøvet begge dele. I fredags havde vi en aftale om at tage ud og spise sammen, og derfor brugte jeg torsdag aften på at få syet forklæde og grillhandsker færdige til hende søde lille Chloé på 2,5 år (hun må bestemt være verdens heldigste pige, når nu hun er født 7-9-13....).

Mønstret er mit eget
Stof er fra Stof&stil


Det er ved at være længe siden at vi har set hinanden, og vi blev desværre nødt til at aflyse fredagens aftale, men vi er allerede ved at planlægge næste aftale, for nu har vi endelig noget at fejre - min veninde har nu endelig fået et fast job efter et par år med løse ansættelser - og vores aftale har hele tiden været, at det skulle fejres hos Sticks&Sushi, så det glæder jeg mig MEGET til.

Nederdelen er en overraskelse, fordi min veninde for længe siden udtrykte at hun var vild med stoffet! Jeg syede en gang en kjole til en gammel bekendts pige, og den gang klippede jeg vist også ud til nederdelen, men den har ligget halvfærdig længe, og NU blev den endelig færdig..

Man kan stadig ikke se på bunkerne af rod og stof, at jeg får færdiggjort en masse i disse dage, men det føles nu dejligt at kunne sætte hakker på todo-listen :)

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...