mandag den 25. april 2016

Pigesmække

En af mine veninder skal snart på barselsbesøg hos nogen venner med en lille babypige, så hun spurgte om jeg havde savlesmække og suttesnore liggende færdige. Det viste sig, at jeg hovedsaglig havde drengeting færdige, så jeg fik taget pigestofferne frem og fik klippet 19 savlesmække og en god håndfuld matchende suttesnore.

Så fik jeg også endelig prøvet nogle af de clips med Peter Plys og Minnie Mouse 
(jeg har også nogle liggende i drengefarver, som jeg vist snart må få lavet)

Lilla, lyserøde og gule smække

Jeg tror, jeg pakker nogle poser med to smække og en suttesnor til, når jeg på lørdag skal på loppemarked med min svigerinde, så har vi en god blanding af brugte og nye ting - og der kommer nok alligevel til at være en overvægt af børneting i vores stand :) Hvis du skulle være interesseret er det i Ølstykkehallen* det foregår kl. 10-15 og der er gratis adgang.

* adressen er Tranekærvej 1, 3650 Ølstykke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...