søndag den 1. maj 2016

April 2016

Der er ikke sket det helt store i april, det har bare været sådan en helt almindelig gennemsnitlig måned, med både sol og sne både vejrmæssigt og humørmæssigt. Arbejdet er underligt i øjeblikket, for der er en personeltilpasningsproces igang, og d. 25. maj ved man om man har job. Samtidig er der lige ansat en i min afdeling, og han skal begynde næste mandag. Virkelig spøjst, men jeg føler mig nogenlunde sikker ud fra hvad min chef har sagt til mig, men usikkerheden er alligevel til stede...

Håndboldens vintersæson er slut, og vi spiller nu sommerturnering, og det er altid i hverdagene, så jeg får ikke rigtig løbet i øjeblikket, og det gør vist at jeg mangler lidt overskud, så jeg skal have slæbt mig ud og løbe igen. Jeg har lige kigget på hvor meget jeg har gået/løbet de sidste par måneder, og selvom det er gode forbedringsmuligheder, så er jeg bare glad for at være kommet ud af døren.

Jan 16,7 km
Feb 29,2 km
Mar 13,3 km
Apr 22,7 km
I alt 81,9 km

Efter mødet i Syklubben i Køge i februar, blev jeg ret inspireret af Henriette (@dottie.dk), og derfor er jeg nu gået i gang med at prøve nogle nye mønstre, så jeg udvikler mig lidt. Jeg har gang i at sy nattøj til Oliver, han mangler i HØJ grad nattøj, så jeg håber jeg snart får gjort det færdigt (bukserne var nemme og ER færdige). Bluserne har stolpelukning, og da det er første og andet forsøg, synes jeg faktisk det gik ok. Jeg fulgte denne vejledning fra Stof2000.

Stof fra stof&stil (købt i 2014)

Også fra stof&stil
Af det nederste købte jeg 1 meter, og der kunne jeg få 1 langærmet natbluse og 1 par lange natbukser i str. 128 OG et par små bukser i str. 68! Det var jeg selv lidt imponeret over.

De blev solgt da jeg i går var på loppemarked.

I løbet af måneden har jeg også fået læst hele tre bøger færdig, så med de 11 jeg læste i 1 kvartal er jeg nu oppe på 14 bøger i år. Det synes jeg egentlig er ret godt gået :)


Denne var spændende set med arbejdsbrillerne på, for jeg fik forklaret nogle af de tekniske termer, jeg sidder med hver dag, ellers var den mest dagbogsagtigt og uden de store refleksioner.

Lizas bøger er jeg til gengæld helt vild med og jeg er allerede i gang med den næste :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...