mandag den 30. maj 2016

Bagud...

I øjeblikket er jeg bare bagud med nærmest alt. Jeg har alt for mange aftaler og alt for mange ting, jeg gerne vil. Jeg prøver at komme i bund, men det er lidt svært...


I sidste uge havde vi besøg af min mormor og morfar, som kom og spiste med, inden de så passede mine drenge, mens jeg var til et bestyrelsesmøde i min grundejerforening. Jeg forkælede dem med hjemmelavet rabarbersuppe, for det er de begge helt vilde med. Derudover fik de hjemmelavet rabarbergele, cookies og ingefærshots med hjem, og især sidstnævnte vakte lykke! Siden min mormor i april fik en flaske ingefær af mig, har de selv lavet det, og om morgenen var de løbet tør, så det var helt perfekt de lige fik en lille flaske med hjem.



 Jeg har endelig fået syet et blødt cover til Olivers tablet. Det er syet i sort bomuld med dødningehoveder, så det passer til hans store taske med navn. Nøglesnoren er en til en af mine mest trofaste kunder, hun har købt så mange gange, at jeg næsten kan hendes adresse i hovedet :) Det limegrønne cover er til min fars GPS, og jeg var så dum at give ham det impulsivt i sidste uge, og nu er jeg helt tom for ideer til Fars Dag!

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...