tirsdag den 31. maj 2016

Maj 2016

Maj har været en travl måned, men der har heldigvis også været tid til at stoppe op og bare nyde øjeblikket. Mine drenge har været rigtig meget hos deres far i denne måned, så når de endelig har været hos mig, har jeg forsøgt at nyde det ekstra meget. En eftermiddag pustede Mathias og jeg i mælkebøtter på vejen hjem fra børnehaven.


Jeg har haft mange aftaler, og derfor har jeg ikke fået læst så meget. Kun to bøger er det blevet til:

Abdel har boet en del i Ølstykke, hvor jeg jo også kommer fra (og stadig bor i), så det var skægt at kunne genkende steder mm. Desuden gik hans lillebror i gymnasiet med min kusine. Jeg synes han har mange gode pointer, så LÆS DEN :)

Nu mangler jeg kun den allersidste bog i Annika-serien, nemlig Jernblod. Jeg har lånt den hjem fra biblioteket, og vil tro jeg får læst den i næste uge - der får jeg nemlig en del MIG-tid :)

Jeg har fået tyndet godt ud i mit bomuldsstof, det er blevet til en stor bunke hagesmække med vådliggerlagen på bagsiden. De får nok deres eget indlæg meget snart :)

I går aftes var jeg med mine kollegaer til Ladywalk på Amager Strand, og det var da bare for hyggeligt. Samtidig talte det jo godt med i min gå-udfordring på Facebook! I sidste uge krydsede jeg for første gang de 30 km, og med denne 7 km gåtur kom jeg helt over 40 km i denne måned.


Juni måned banker allerede på, og jeg VED at dén måned vil give mig en masse spændende oplevelser. Jeg har flere aftaler med veninder, sommerfest på arbejdet, dansefest med håndboldpigerne og ikke mindst en udlandsrejse med arbejdet. Så juni du kan bare komme an - jeg ER klar :)

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...