søndag den 8. maj 2016

Mors dag

Så længe jeg kan huske, har jeg givet min mor en gave til mors dag, og selvfølgelig har hun også fået en i år. Dog fik hun den i går, da vi var ude og spise med mine drenge og min far efter en tur i Bonbonland. Hun har længe ønsket sig en lang sølv halskæde, og jeg fandt en i H&M, men da jeg sad og pakkede gaven ind, kom jeg i tanke om, at jeg da skulle have spurgt Helena, for hun laver de skønneste smykker - jeg har en af hendes guldhalskæder, som var en del af en byttehandel for lææææænge siden. Udover halskæden har jeg inviteret min mor med på Tante T, hvor vi skal have deres High Tea med te, scones og kager.

Til gaven skulle selvfølgelig laves et kort, og det er virkelig længe siden, jeg sidst har klippeklistret, så nøj hvor jeg nød det! Jeg fik fundet teposer, klistermærke-pynt og en masse pap frem, og jeg havde lyst til bare at blive siddende hele natten (det gjorde jeg dog ikke...)

Min mors kort - Fredsteds grønne te med jasmin er pink med små hjerter <3

I onsdags var jeg lige forbi Søstrene Grene og der kom klippe-lysten også lige over mig, så fik købt lidt krea-materialer med hjem.


Min brors svigerfar holder 75 års fødselsdag i dag, og da jeg altid får en gave/blomst til min fødselsdag af ham og hans kone, har jeg pakket en rødvin ind og sat et lille kort på, og så tager mine forældre den med til fødselsdagsbrunchen.

Jeg får gaver af dem, fordi min bror og jeg jo altid holder fødselsdag sammen, og jeg har kendt hans svigerforældre længere end ham, fordi hans kone jo var min veninde før de fandt sammen :)

Jeg har også selv fået en lille gave af mine drenge, som min mor har sørget for, og drengene var SÅ glade for at have noget de kunne give mig. Det kom dog ikke som nogen overraskelse for mig, for hele dagen i går gik de og snakkede om at det var mors dag i dag, så det var jo tydeligt at de havde snakket om det med mine forældre. Men dejligt at blive forkælet lidt :)

Ønsker jer alle en dejlig søndag med en masse hygge og forkælelse :)

4 kommentarer:

  1. Åhhhh kære Pia, blev helt rørt da du henviste til mine smykker.
    Du nu altid så sød.
    Og ja lige præcis er det vigtigt at huske på sin mor, hun har i dagens anledning fået en parfume og et sødt lille kort.
    Smykker er hun efterhånden ved at have rigeligt af

    SvarSlet
    Svar
    1. Er vild med dine smykker - og de nye du lige har lavet er virkelig smukke <3

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...