tirsdag den 31. maj 2016

Sydag i Køge

Sammen med en håndfuld søde piger har jeg dannet Syklubben Køge, og selvom jeg har en times kørsel, er det AL tiden værd! Jeg var afsted i lørdags, og vi syede fra klokken 10 og til klokken 19, kun afbrudt af frokost og eftermiddagskage i solen. Og den eneste grund til jeg stoppede, var at jeg løb tør for projekter!

Et par nat-shorts og en natbluse til Oliver i str. 128
En hynde til min gyngestol
Hårsløjfer/dimser
Forklæde til sommerfesten på mit arbejde (tyroler/ølfest)


På bagsiden af forklædet har jeg syet en lomme/pengekat, så nu slipper jeg for at rende rundt med en taske. I stedet kan jeg have min mobil, mit dankort og mit id-kort i lommen - totalt win-win :)

Hårsløjfer ud af de mindre restestykker :)


6 cm tyk skumhynde til min gyngestol. Jeg er ret så godt tilfreds med finishen, selvom det egentlig ikke betyder noget, for jeg har lammeskind ovenpå :)

Klubbens næste møde bliver i juli, og jeg tror allerede jeg skal i gang med at klippe projekter, for det nytter jo ikke at løbe tør igen, vel?

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...