mandag den 20. juni 2016

Long time no see

De sidste to uger har der været stille her på bloggen, men jer der følger mig på Instagram ved jo, at jeg har været en tur i England med mit arbejde. Det meste af tiden blev brugt på møder og networking, men jeg nåede da også en smuk morgenløbetur langs strandpromenaden, lidt shopping (havde googlet mig til et par stofbutikker på forhånd) og så et besøg i chokoladebutikken Choccywoccydoodah - jeg har tidligere set nogle af TLCs programmer med deres chokolade-kreationer, og de er for vilde!

Anderledes, men gennemført bryllupskage!

En nedbrændt mole (tæt på)

Den nedbrændte mole (længere væk i morgendisen)

Fabricland lå 5 min fra hotellet og alle disse kostede ca. 40kr/m

Jeg fandt også lige en LEGO-butik så mine stakkels forsømte drenge ku' få en lille gave :) Og så blev jeg altså NØDT til at købe isformene, nu håber jeg bare isene er til at få ud... Fandt også det lækre gule patchworkstof i en butik laaaangt væk, og jeg fik en god sludder med den gamle mand - da han hørte jeg var dansker, fik jeg historien om hans danske elskerinde Alice :P
Det blev også lige til en halskæde fra Accessorize, jeg var faktisk også inde i en dansk Tiger-butik og der fik jeg købt en blyantspidser, som Oliver længe har ønsket sig.

Der var SÅ mange lækre butikker med indretning og pyntegenstande! Kunne ikke stå for dette metalskilt, som nu hænger i mit køkken. Købte også et lillebitte træskilt med teksten "Always kiss me goodnight!", det hænger over min seng.

Jeg landede i Kastrup fredag kl. 19.15, og en time senere var jeg til sommerfest i Ballerup. Der var oktober/Ølfest-tema, så vi var mange der havde sørget for korrekt påklædning. Jeg havde købt en tyrolertop, og så havde jeg 'bare' min sorte nederdel på sammen med det lille forklæde jeg syede til sidste sydag i Køge. Det var en supergod fest, og de 4 timer gik alt for hurtigt (festen lukkede kl. 24).

I sidste uge var overskuddet bare væk! En kombination af manglende søvn fra Englandsturen/
sommerfesten og nogle følelsesmæssige issues sugede kræfterne ud af mig. Jeg har fået nogenlunde styr på følelserne og kan nu mærke jeg sy-lysten boble igen, så jeg vender snart retur med noget mere kreativt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...