søndag den 26. juni 2016

Næsten ferie...

Jeg kan godt mærke på energien, at det næsten er ferie.. Vi har haft travlt på arbejdet med årets 2. budgetrunde og den kvartalsvise omperiodisering af økonomien, så der har været nok at se til. Samtidig tænker jeg rigtig meget. Tænker på mig. På hvad jeg vil. Hovedsaglig på kærlighedsfronten... Det der dating er nyt og ukendt land, men er sgu begyndt at savne noget tosomhed... Derfor har jeg ikke fået syet så meget, selvom projekterne ligger klar i bunker herhjemme!

Røde roser fra haven

Dette har været en tiltrængt alene-weekend, og fredag blev brugt på ren og skær afslapning med en god film. Der var nemlig "The Holiday" i tv, og sådan en kærlighedsfilm var da lige hvad jeg trængte til :)
Chokolade fra Peter Beier Chokolade 

I går brugte jeg dagen med en af mine allerbedste veninder. Hun købte hus for 3 måneder siden, og de har renoveret og renoveret, og i går hjalp jeg så med at få malet et par vinduer, og samtidig fik vi sludret en masse. I dag har jeg været en tur i Roskilde, hvor jeg lige skulle hente lidt tilbehør i Stof&stil, og så fik jeg lyst til at køre en tur på havnen.

Chokolade-frappe fra Paradis is

Jeg gik en tur ned i Kællingehaven (et lille næs ved Roskilde havn), hvor jeg bad sad og nød udsigten

Der er også en fold med køer i Kællingehaven

Jeg nød stilheden og naturen, og det betød at jeg ikke nåede at få syet her til eftermiddag. Jeg havde nemlig også lige noget bestyrelsesarbejde (i form af en gåtur rundt i halvdelen af bebyggelsen sammen med en af de andre bestyrelsesmedlemmer - vi gik ca. 5,5 km!), og derfor var klokken over 18 før jeg igen var hjemme. Jeg har syet lidt her til aften, men intet at vise frem fra i dag. Har dog lidt fra den forgangne uge, som jeg snart viser frem.

Jeg har fået min (ene) orkide til at blomstre igen!
Og så ser man lige tydeligt jeg er drengemor - har nemlig en LEGO ninja turtle stående på mit natbord :)

Sikke en masse tanker og ord jeg alligevel fik skrevet, men det jeg egentlig bare ville sige er, at der nu kun er 2 arbejdsdage til ferie! Nå, men jeg er forhåbentlig snart tilbage med lidt mere krea-mojo :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...