torsdag den 30. juni 2016

Pigetøj

For et par år siden fik jeg jo min overlocker af min veninde, da hendes farmor døde. Aftalen er, at jeg skulle sy noget tøj til min venindes datter - og det havde jeg jo gjort alligevel! Min veninde bestilte tre par shorts ala dem jeg gav hende sidste år, hun synes nemlig at mange købeshorts er ALT for korte til hende knap 3 årige pige.

Shorts fra Ottobre nr. 3/2014 + en lille hårsløjfe


Brugte lige resterne fra t-shirten til at lave lommer i et par sorte bukser.
Inspireret af Henriette (@dottie.dk) satte jeg piping i lommekanten, og de blev virkelig fine.

Den samlede bunke tøj til den lille prinsesse :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak;) den lille pige er heldigvis også blevet glad for tøjet :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...