tirsdag den 21. juni 2016

Pude til morfar

I går fyldte min højtelskede morfar 71 år, og siden min mormor i april fik en pude, har jeg vidst at min morfar skulle have denne pude, alligevel fik jeg først syet den lørdag formiddag. Den blev HELT perfekt og min morfar blev lige så glad som jeg have håbet <3

Trekanterne er 17x17cm på de korte leder, og derfor endte betrækket med at være ca. 46x46 cm. Inspirationen kommer uden tvivl fra Helenas smukke puder.

Inderpuden er fra IKEA og er 50x50cm, men synes det blev ret godt. En af mødrene fra SFOen har allerede spurgt om jeg ikke vil sy to magen til til hende, og jeg har også planer om nogle i andre farver i indflytningsgave til min veninde. Udover puden fik min morfar en lille flaske hyldeblomstsaft, lidt chokolade fra den lokale Peter Beier og så et gavekort på indbydelser/bordkort mm til deres guldbryllup til december <3

2 kommentarer:

  1. Super fin pude Pia, og jeg er helt vild med farvesammensætningerne;-)

    Tak for dit link ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena - jeg er faktisk også blevet lidt vild med blandingen af karry og turkis ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...