lørdag den 2. juli 2016

En gave til storesøster

Om en uge fylder min lille niece - og guddatter - 1 år! Og det skal selvfølgelig fejres, men da vi er på ferie der, har vi fået lov til at komme lidt tidligere og fejre den skønne pige. Hun får selvfølgelig både noget købt og noget hjemmelavet, men det får sit eget indlæg.


Jeg har jo to drenge, så jeg udnytter at min store niece meget gerne går i mit tøj. Derfor får hun også noget tøj, selvom det jo er lillesøsters fødselsdag. Et par leggins i det sorte glimmerstof fra min seneste twisted nederdel, men der var ikke helt nok stof, så måtte forlænge med noget sort rib - håber det falder i den lille dames smag


Et hårbånd magen til lillesøster (bare lidt større) og så en halvsols-nederdel i det fineste Frost-glimmer-stof, som jeg købte i Brighton i begyndelsen af juni. En meter kostede 150 kr., så jeg nøjedes med en halv, og det passede PERFEKT til sådan en nederdel :) Den er jeg HELT sikker på vækker begejstring hos min skønne niece :)



Min første plan var egentlig turkis kantbånd og elastikkant, men jeg havde ikke nok af hverken kantbånd eller rib. Derfor måtte jeg i gemmerne og se hvad jeg så havde, denne mørke pink passede super godt med Annas kappe, og den giver et godt modspil til det meget blå stof - så jeg er faktisk glad for min plan A ikke kunne lade sig gøre :)

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...