tirsdag den 19. juli 2016

Flere hagesmække

Nøj, det er skønt at være hjemme igen, og de største sy-abstinenser blev lige klaret ved at få syet den bunke smække, der lå klippet og klar ved symaskinen.

Savlesmække

Alm. hagesmække med vådliggerlagen på bagsiden

Lange hagesmække

Lange hagesmække

Lange hagesmække

Sammen med en af Olivers klassekammeraters mor er jeg ved at overveje, om vi skal lave en fælles bod til byens kommende høstmarked, og så skal der jo fyldes lidt op på lageret. Det er nu meget rart at få tømt en smule ud i stofbunkerne. Noget af stoffet har ligget i årevis i skabet, og nu er en stor del blev klippet op til hagesmække og savlesmække. Nu har jeg en god portion herhjemme, så jeg er klar til, når Ummi mangler i butikken :)

2 kommentarer:

  1. Se det havde jeg også overvejet - altså en høstmarkeds bod.... men tror ikke at overskuddet er det til at sy en stak ting.

    SvarSlet
  2. Jeg har heldigvis lidt på lager, og når vi så er to om en bod (hvis det nu blir til noget), så er det lidt hurtigere at få fyldt boden op :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...