tirsdag den 26. juli 2016

Grå army

I lørdags var jeg igen til sydag i #syklubbenkøge, og det er bare super hyggeligt. Jeg havde ikke rigtig overblik i ugen op til, så jeg fik pakket ALT for meget, men jeg er godt tilfreds med det jeg nåede.

Dette blev færdigt, de to turkise ting får deres eget indlæg, når jeg lige får taget billeder af dem tættere på.

En lille bestilling
Jeg skærer strygestoffet i hånden, men jeg har godt nok set mig lidt varm på en skæremaskine. Har hørt en masse godt om Silhouette Cameo2, så den er jeg begyndt at spare sammen til :)

I efteråret blev jeg ansat i Forsvaret, og derfor syntes jeg det kunne være sjovt med noget camouflage-tøj. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg fandt denne grå army-camouflage henne...
Mønstret er fra Alt om Håndarbejde nr. 9/2014 - og jeg skal helt sikkert lave flere :) Har allerede lagt noget grå glimmer isoli frem, så snart skal klippes og syes - bør jo bare lige få bund i de halvfærdige projekter, ikk´? :)

Da jeg havde klippet min bluse, var der lidt rester tilbage. Jeg er ikke så god til at få brugt de mindre rester jersey, så jeg skyndte mig at få klippet et par søde, bløde babybukser str. 68/74 og en matchende savlesmæk :) De er lagt direkte i min salgs/gave-kasse - måske til næste gang der kommer en baby på arbejdet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...