søndag den 31. juli 2016

Juli 2016

Juli har været en dejlig måned, især fordi jeg har haft ferie en stor del af tiden. Jeg har fået læst, hygget, slappet af og selvfølgelig også syet, derudover har jeg gået og løbet en hel del mere end jeg plejer, så denne måned kom jeg op på 65,8 km :)

Bog med lidt arbejdsmæssigt perspektiv

Jeg skal HELT sikkert i gang med at læse noget mere af Jojo Moyes :)

Mathias har nu lært at cykle - og han var SÅ sej :)

Er blevet afhængig af blødkogte æg og havregryn med bær og kakaonips om morgenen

Juli blev også måneden, hvor jeg kom igang med at bruge min tapebinder på min Janome Coverpro - og nøj hvor er jeg begejstret, nu når jeg har fået syet sådan nogle bittesmå heldragter - men det kommer der lige et indlæg om i den kommende uge - her bare et billede af min gamle dukke, som Mathias har døbt Emma :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...